+40731379390

Suport 24/7

0Coșul tau0 lei

Coș (0)

Nu sunt produse în coș.

Cum să găsesc un produs?

Mergeți pe magazine online, apoi aveti 2 posibilități:
1- Motorul de căutare: Pentru a căuta un articol, indicați cuvântul cheie în caseta de căutare și faceți clic pe lupă sau așteptați pentru a primi sugestii automate. Puteți căuta după cuvinte cheie sau după referință la articol.

2- Bara de navigare din partea de sus: Veți găsi categorie de produse oferite de Dornik. Navigați prin submeniurile acestor familii până când găsiți produsul (produsele) dorit(e).

Ce ar trebui să fac dacă nu găsesc produsul pe care îl caut în motorul de căutare?

Iată câteva sfaturi pentru o căutare reusită:
- Evitați abrevierile
- Verificați ortografia
- Folosiți cuvinte cheie, evitați expresiile

Cum îmi plasez comanda?

Poti plasa comanda prin consultarea catalogului nostru online.

Odata ajuns pe site-ul nostru, cauta sau selecteaza produsul dorit, adauga in cos. Ai de ales ori mergi mai departe cu cumpărăturile sau să mergi direct la casă și să validezi comanda.

In cazul în care doresti să faci cumparaturile mai departe, te poi întoarce oricând la coș accesând meniul Coșul meu situat în partea dreaptă sus a ecranului. 

Făcând clic pe „Coșul meu”, accesezi detaliile produselor adaugate in cos, apoi poti să plasezi comanda. Suma livrării va fi calculată direct și va trebui să plătesti suma comenzii la livrare, prin card de credit, transfer bancar sau sistem PAYPAL. Produsul va ajunge la tine imediat ce transferul standard este creditat în contul nostru.

Cum știu dacă comanda mea a fost luată în considerare?

Veți primi imediat un e-mail de confirmare a comenzii.
Dupa verificarea comenzii, vă trimitem o confirmare de pregătire a comenzii, acest al doilea pas având loc în zilele și orele de deschidere ale birourilor noastre, veți avea timp de asteptare între preluarea și confirmarea comenzii.

Cum pot vedea progresul comenzii mele?

Puteți urmări progresul comenzii dvs. accesând meniul Urmărește Comanda. Pentru a urmări comanda, trebuie să introduceți numărul comenzii și adresa dvs. de e-mail.

În funcție de tipul de produs, procesul este diferit.

- Produs standard: comanda procesata imediat, intarziere 48-96h
- Produs cu personalizări: numărați 5 zile de la aprobarea.

Poate să rog pe altcineva să-mi ridice comanda din magazin?

Dacă nu ați plasat încă o comandă, puteți indica că altcineva vă va ridica comanda. În acest caz, trebuie să indicați numele persoanei care vine pentru dvs. în etapa -Livrare în timpul validerii.

Pe de altă parte, dacă ați plasat deja o comandă și doriți ca cineva să-o ridica în locul dvs., persoana care preia comanda dvs. va trebui să aibă informatii despre produsul, numele dvs.

Notat ca produsul trebuie sa fie achitat inainte de a ridica coletul. 

Cum modific sau anulez o comandă plasată pe dornik.ro?

Ai plasat o comandă pe dornik.ro? ai la dispozitie 2 posibilitati :

  • Pentru asistență mai rapidă: contactați-ne folosind buton de contact whatsapp disponibil pe saitului sau contactați-ne la 0 747 096 249, în fiecare zi de la 8:00 la 6:00.
  • Rambursarea dvs. se va face in maxim 7 zile daca plata cu card de credit, Paypal, etc. în termen de maximum 7 zile.

Când îmi pot returna produsul?

Dornik vă oferă dreptul de a returna produsele cumperate fără a fi nevoie să indicați un motiv, în orice moment în termen de 15 de zile începând din ziua următoare zilei în care ați primit bunurile. Puteți returna orice produs în termen de 15 de zile, atâta timp cât produsul/ele este/sunt în stare perfectă (nefolosit, cu etichete, în ambalajul original).

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs greșit?

 Facem tot ce ne stă în putere pentru a ne asigura că primiți produsele pe care le-ați comandat, dar dacă ați primit un produs greșit, vă rugăm să vă conectați. 

Cum îmi resetați parola?

Dacă ați uitat parola, va trebui să introduceți adresa de e-mail și să faceți clic pe butonul „trimite linkul”. Veți primi un e-mail cu un link în el (vă rugăm să rețineți: acest e-mail poate dura ceva timp pentru a ajunge la dvs. și ar putea apărea în dosarul spam/junk). Faceți clic pe linkul din e-mail când îl primiți și vi se va solicita să introduceți o nouă parolă.